24 februari 2018

Colins krypin

Äntligen helg och ledig tid med familjen <3 precis vad jag behöver efter en intensiv vecka. Men jag tänkte även klämma in lite tid imorgon med en av mina favoritpersoner, vi ska på loppis och fikatur med en massa massa surr imorgon!! Hoppas även på en massa fina loppisfynd :)

Veckan har som sagt gått i en rasande fart dels har vi jobbat en kort på avdelningen och sedan hade vi utbildningsdag i onsdags på SödraBerget med massor av inspirerande föreläsningar så huvudet är fullt av nya tankar o ideer.  Men i helgen tänker jag inte ägna jobbet en endaste tanke utan det blir familj, vänner, loppis och gymmet för min del. Hade ju hoppats på en massa vårsol och långpromenader men tydligen ska vi få det svinkallt så därför blir det gymmet istället...

Ni vet ju min förkärlek för bilder både här på bloggen och i mitt Instagramflöde, så idag tänkte jag bjuda på lite Colin hörna <3
 Hans hörna går i grått och härlig pastell turkost me like!!!



Idag efter jobbet så var det utvecklingssamtal för Milian, sedan var han och jag en sväng på Ica, sedan till graven och äntligen blev det ett besök igen på Rustika Hem. Hade sett en sak som jag velat köpa ända sedan jag såg den efter Formex och nu står den sååååå fint i vardagsrummet :) visar en bild nån dag... det följde även med en helt underbar fredagsbukett hem som nu pryder köksbordet. Det är frasiga tulpaner med spetsig kant och en massa fina kvistar til och den doftar ljuvligt!!!


Nu ska jag njuta av helgen och jag hoppas att ni gör det med, kram på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)