21 oktober 2017

Födelsedagspyssel

Idag har det pysslats här hemma inför pappans födelsedag imorgon, vi har fixat smörgåstårta som han önskat sig och barnen har slagit in presenter. Så nu är det spännande inför morgondagen, mest spännande blir det att se om Milian kan hålla tyst om vad vi slagit in i paketen ;) haha...


Det har blivit nån vecka utan bloggande pga mycket på jobbet och träning på kvällarna för både mamman o barnen...tyvärr så kom några elaka förkylningsbaciller smygande igår så idag har jag hotat dom med c-vitaminer och ingefära...plus en massa te så jag hoppas dom kryper tillbaka från stället dom kom ifrån :P  Tror även att denna hemmahelg hjälper till...vi ska inte göra nåt alls förutom att fira mannen!! Inte ens åka på Ica utan bara vara hemma <3

Men vet ni jag måste ju visa er ett pyssel jag velat göra sååå länge!!! och material hade jag hemma så man undrar ju varför man inte kommer till skott :P Men men nu är den klar...tavlan alltså...med hela vår familj, dessa personligheter bor i vår familj <3 I love it!!! Den ska hängas upp i trappan bland alla familjebilder...kommer bli så fin där!!




Har även fått till ett annat pyssel, köpte en tooooksöt liten kjol på barnklädesloppis men har ju ingen liten tjej som kan ha den tyvärr...så det fick bli en söt lampskärm :) knöt fast kjolen med en virkas spets...vad tycker ni??? Blev det ok???


Nu ska jag o mannen kolla skräckfilm när barnen somnat, så nu blir det chipsskålen, ett stort glas PepsiMax med is och en pläd.
Kram på er och ha nu en fin helg <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)