28 september 2017

Halloumi missbrukare Delux

Är det något jag skulle kunna leva på så är det stekt Halloumi ost!! Yummi yummi yummi <3 Denna vecka när barnen ville ha korv och makaroner då gjorde jag mig en wrap med färska grönsaker, crème fraiche, salsa och Halloumi...såååå jäkla gott!!!! Kommer jag äta snart igen!!! Mums :) Ett gott alternativ till tacosen :) Och jag skyller mitt missbruk på min syster för det va hon som introducerade osten för mig...


Passade på imorse innan jag åkte till jobbet att fota höstplanteringarna, köpte så fin ljung i flera färger på Matfors handelsträdgård...även dom fina lyktorna kommer därifrån <3 Det blev superbra!!! Kärleksörten kommer från rabatten och murgrönan från sommarplanteringarna, återbruk :P haha





Blev så glad när jag kikade in här idag och såg hur många fina besökare jag haft idag, underbart!! Hoppas ni hittat mycket roligt att kolla på och läsa här inne <3

Nu kryper jag upp i soffan med en varm filt, en underbar familj och ett stort glas pepsimax...på tv:n ett av mina favoritprogram "Bytt är bytt" Hela dagen har gått i högt tempo med jobb, prismärkning av barnkläder, städning, matlagning och på em iväg för fotografering av barnen på förskolan så nu är jag så värd detta soffmys <3

Kram på er fina hoppas ni har en härlig kväll <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)