15 augusti 2017

Ett år äldre...

och lite klokare hoppas jag man blivit ;) haha
Något som jag lärt mig är iallafall att sätta mig själv och min hälsa högre upp på min priolista...och lyssna på kroppen. Att dessutom inte bry sig om vad alla andra tycker o tänker utan göra det som jag vill är nog visdom nr 2 :P så ni ser det är inte så tokigt att bli äldre ändå...dessutom fick jag en toppendag med min fina familj <3

Frukost på sängen, fina fina teckningar och brev av barnen, presentkort, fina presenter, favoritgodis av dottern, ett litet loppisbesök, min favoritmat Sushi, ett besök till graven, bakade gofika med barnen (vi provade nåt nytt nämligen kanelbullerulltårta och den gick verkligen hem hos barnen) Ja en helt perfekt dag :)







Nackdelen med att fylla år i augusti är väl då att sommaren lider mot sitt slut och tyvärr läser jag många negativa statusuppdateringar om just skitvädret, hur dålig sommar det varit, hur kallt det är osv osv Men jag har haft en tokbra sommar!! Vädret har varit helt ok jag har solat, badat, påtat i trädgården, semestrat i vårt avlånga land, ätit massor av middagar ute på altanen, grillat gomiddagar, varit på massor av loppisar, umgåtts med goda vänner och bara njutit. Visst det har regnat vissa dagar men oftast har kvällarna klarnat upp :) tycker att mina bilder talar sitt tydliga språk av min sommar och jag hoppas att din varit lika fin! 



















Kram på er och god natt nu ska vi fortsätta kolla på en serie vi började kika på igår "The fall"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)