04 april 2017

1 års kalas

Tänk att vi nu har kalasat klart för vår 1-åring, två helger har vi haft kalas och det har varit helt underbart!! Första helgen firade vi i familjen med tårta, ballonger och paket :) Tårtan var nog mest uppskattad av 1-åringen dock, det va mmmm mmmm mmmm ;) hihi (och leksaks tv-dosan han fick som han håller i på sista bilden)
Så jag bjuder på en bildkavalkad och låter dom tala för sig själv

Kalas Nr.1

Kalas Nr2
(Tyvärr har jag inte hunnit fota alla presenter)



Nu ska jag kika på senaste "Tillsammans med Strömstedts" med svärmor som varit hos oss i en vecka, vi har bara haft det mysigt och intensivt såklart med barnen som alla vill ha farmor för sig själv ;)

Måste ta och fota mina fiiiina fiiiina fynd från senaste loppisen jag besökt!!! Hade ett stort leende på läpparna när jag åkte därifrån...wiii...berättar varför nån annan dag.
Hoppas ni haft en lika härlig vårdag som vi haft med sol (tyvärr blåsigt) fika mot en solig vägg, tussilago och blåsippor, glada och spralliga barn.

Kram på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)