04 mars 2017

Min stora Dröm Önskelista

Alla drömmer vi väl om något, vissa samlar på skor, andra på handväskor eller fina märkesprylar, såna saker hittar ni INTE på min önskelista kan jag lova ;) Detta är saker jag sökt i mååånga långa år och jag kommer få söka i många många många fler år det vet jag men det gör inget för när det väl dyker upp då är lyckan gjord!! Så vad söker jag efter? Vad drömmer jag om?
(Alla bilderna i detta inlägg är lånade från nätet, tyvärr minns jag inte vart)

Vackra pardörrar, gärna flera par för jag har flera spännande projekt i huvudet ;)


Ett Dixi Karamellställ


En välanvänd köpmansdisk, apotekarbänk eller liknande med vacker patina.

Vackra Franska Kyrkoljusstakar, så himla vackra <3


Väldigt specifika skolplanscher som visar mått eller dessa två specifika av Maj Lindman (Julafton o Uggla)


Vackra Möbler med fina detaljer, gärna Rokokostil



Älskar gamla skåp med mycket glasdetaljer



Vackra kristallkronor!! Skulle lätt kunna ha det i alla rum här hemma även i badrummen :) Särskilt dom lite äldre
  
Sedan en massa smått o gott såklart ;) såsom golvlampa, järnfriser, sifoner, vackra fönster m,m m,m m,m


Japp där har ni "en del" av min Önskelista, haha...inte kanske den mest vanliga och lättköpta men drömmar ska man ju ha eller hur!!

Här hemma blir det en helg med kurering , barnen är förkylda och en av dem har krupp dessutom. Så vila, vila och vila så vi orkar med kommande Sportlov :) och tills dess har jag beställt klarblå himmel och solsken så det så!! Så ni kan tacka mig när vårsolen tittar fram, hihi...
Kram på er!! och ha en underbar helg <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)