27 februari 2017

Loppishelg

I helgen som va laddade jag mina batterier med en härlig dag tillsammans med en av mina bästa vänner, vi hade en heldag med loppisbesök och en massa surr!! Precis vad jag behövde :) Vi började på en barnklädesloppis i Bergeforsen där fyndade jag lite barnkläder och leksaker, sedan vidare in i Timrå på två loppisar. Första loppisen va bara skit men på Erikshjälpen hittade jag en stor bricka som jag ska gjuta på till sommaren, några böcker jag sökt, ett rånjärn, ett sött plåtpåskägg och lite annat smått o gott. 



När vi va färdiga i Timrå styrde vi bilen mot Fyndlagret i stan och där svänger det väldigt från gång till gång om man hittar nåt, det blev några fynd inne på reaavdelningarna faktiskt!! Ännu en stooor temugg till min lilla samling av udda temuggar <3 Sockerskål o gräddkanna från Bavaria och lite annat...


Då var det dags för Återbruket i stan, där folk hyr varsin hylla så det är massor med saker i varierat skick, pris och stil...men hittade en massa LasseMaja böcker, en ljusstake som ska målas om, en låda men svenska gamla mynt och lite annat smått o gott :)


Ååååå nu längtar man ju ännu mer till sommarens alla loppisar <3 dessutom så brukar vi ha gårdsloppisar här där jag bor så då rensar man själv ut en massa och det måste man ju också... 

 Men vet ni i fredags blev minsta busfröt 11 månader!?! 11 månader!!! Vart fanken har dom månaderna sprungit???? Bara en stackars ynka månad kvar tills vi ska ha 1-års kalas...
Go och glad nästan jämt!!! Vår lilla goding <3 som storebror stänger ute från sitt rum och lillebror försöker ta sig in på alla möjliga sätt ;) hihi De flesta bilder på han är suddiga för han är inte stilla en endaste sekund!!! :P


Nu blir det att krypa upp i soffan o se de två senaste avsnitten av Renées brygga <3 Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)