11 november 2016

Lika som bär

Det här med syskon som är lika varandra...vi får ofta höra från omgivningen hur lik lillebror är sin storebror och ja vi kan nog säga att dom är stöpta i samma form men storebror var väldigt lik storasyster när dom va små också...och storasyster va lik mamman när hon va liten med...ja jag låter bilderna prata istället...

 Mamman och storasyster

Mellanbrorsan och Storasyster


Mellanbrorsan och lillebrorsan och 

Lite likheter finns allt ;)


Idag har vi haft en riktigt mysig fredag, jag och dom stora barnen va på bio och såg Trolls en mysig och varm film med härlig musik,
 på hemvägen blev det ett loppisbesök och ett besök till graven för att skotta fram gravstenen och tända lite fredagsljus <3 sedan när vi kom hem tog vi lite räkor, röror, citron, grönsaker, bröd, ägg m,m...mumsigt!!! Barnen älskar räkor med tillbehör <3 precis som mamman o pappan;) 
Nu har vi en helt oplanerad helg (såklart farsdagsfirande och innebandy på sön) framför oss heeeelt underbart!!! En helg utan en massa måsten är sällsynta och uppskattas verkligen. 
Förresten jag gjorde några riktiga fynd på hemvägen från bion, vi svängde in på en loppis och hem kom jag med en vit ektorp fotpall i jättefint skick för 100:- och två turkosa Marabou plåtburkar för 10:- st glaset saknades men jag har planer för dem och dom brukar kosta myyyyycket mer än 10:-!!! :o dessa fynd tokgillas!!



Nu ska vi se film och bara slappa i soffan <3
Kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)