17 augusti 2016

SMOLK

Om någon av er missat företaget Smolk som gör personliga smycken och nyckelringar...ja då har ni missat något...
Hon får in så otroligt roliga och klockrena beställningar att stansa...själv har jag köpt 2 nyckelringar och 1 halsband därifrån nu i sommar...den ena till min syster som har samma sjuka humor som mig...och hon älskade det!!! (På bilden ser ni brickan o texten men jag köpte den som nyckelring)


Sedan så fick en nära vän en liten present bara sådär...tyckte hon behövde bli påmind varje dag när hon använder sina nycklar om vad som är viktigast i hennes liv <3 (saker som jag vet att hon älskar) :P



Även sonen fick ett jättefint halsband som jag beställde till honom, min lilla superhjälte <3 Ska fota detta imorgon så ni får se bild :)

Men nu till höjdpunkten jag var med på Smolks tävling på facebook där man kunde vinna ett smycke, jag skrev att det skulle vara underbart att få vinna 2 halsband...Minneshalsband...för vår Smilla...ett till mig och ett till mannen <3 och vet ni jag vann detta!!! Så hem i min brevlåda kom dessa två underverk med våra Speciellt texter som får oss att tänka på vår Ängel <3





Tusen tusen tack underbara Ulrika alias Smolk 
Kika in på sidan där hittar ni massor av inspiration och om man har ett eget favorituttryck eller citat så kan man beställa det :) Det finns även på facebook om man söker på Smolk <3 
Det var mitt lilla tips på personliga presenter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)