22 juli 2013

Semester

Vi fortsätter att njuta av semester hela familjen Ler Underbart!! Jag visade er mina förra loppisfynd med idag skulle ni varit med!!! Jag och min syster åkte på något som kallas Nattloppis som har blivit tradition i en liten by som heter Junsele…då har massor av försäljare anmält sig och dom trycker upp en karta med alla adresser sedan är det loppis på hela byn mellan klockan 16-24 och idag besökte jag och syrran och på listan fanns 56 adresser i och runt omkring Junsele dessutom var det många loppisar som inte stod med på listan som hade öppet idag. Så i 5,5 timme hann jag och syrran med över 40 loppisbesök!!! Vilket himmelrike Ler oj oj oj vad jag har fyndat!!!! Ska ta mig tid och fota några av dom imorgon för vi kom hem vid 20 och åt en sen middag så nu är jag helt färdig…soffmys och lite bokläsning är vad jag orkar med Ler

Bilder kommer imorgon!! Jag lovar!!
Förresten igår besökte vi Åsele marknad och shoppade…blev det vanliga strumpor, marknadsnougat, remmar, leksaker till barnen, langos Såklart!! och nytt mobilskal…barnen åkte karusell och till slut var det dags för barnen att få se Robin Stjernberg live och dottern va otroligt lycklig som fick prata med han, få autografer OCH krama honom!!! Oj vilken lycka…en kille med båda fötterna på jorden som tog sig tid med precis alla fans och pratade, skämtade, fotade, skrev på det mesta ja han var väldigt mån om sin publik!!

19-21 Juli 2013 037
19-21 Juli 2013 038
19-21 Juli 2013 043
Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)