27 juli 2013

Schäslong och Temynta

Jag har irriterat mig en längre tid på att vår schäslong börjar bli nött och fläckig…sånt som inte går bort i tvätten…har tänkt köpa nytt överdrag eftersom barnen älskar att sitta i just schäslongen och då tänkte jag ett vitt som går att tvätta med klorin för det vi har nu är vit botten med svart blommönster vilket gör att det svarta bleks för varje tvätt…så för mig är det toppen med vitt som man kan bleka Blinkar Men nu har ikea slutat med denna modell!!!! Grrr…så jag fick tipset om Bemz så jag ska ta mig tid att kika runt där i höst…men nu blev det en enkel lösning…ett vackert sängöverkast som jag fastnat för hos Ellos…passade på nu när dom hade erbjudande på hemsortimentet. Jag älskar detta!!! Så på sikt får det nog flytta till sovrummet som dekoration (är för enkelsäng) eftersom jag egentligen beställde det till dottern men behöll det själv..haha…ni hör hur dom bästa idéerna föds…en grundtanke, ett sidospår och en slutdestination…det är jag i ett nötskal Ler med tungan ute men nog surrat så här ser det ut Ler Nu är jag nöjd med schäslongen.
24-26 Juli 2013 02824-26 Juli 2013 030
24-26 Juli 2013 031

Men jag måste bara visa er temyntan jag pratat tidigare om att jag fått av en tjej som har sina barn där jag jobbar, den står nämligen i blom!!! Så häftigt utseende och så vacker!!! Tack än en gång Sara!!!! Ler

24-26 Juli 2013 024
24-26 Juli 2013 025
Här hemma har jag rensat och sorterat lite bland allt pysselmaterial nu när jag fyndat så fina glasburkar på loppisar…ska fortsätta imorgon, men va skönt det är att rensa och sortera!! Min garderob står på tur men usch vad jag drar mig…
På tal om garderob så fyndade jag två nya plagg på KappAhls rea idag…en klänning och tröja blev det och man kan inte låta bli att älska att fynda på rea…halva reapriset är ju kanon!!! Klänningen hade kostat 399:- Nu 125:- och tröjan hade kostat 199:- och nu 37.50:-
442251_B_02447391_F_02
Nu ropar kudden, Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)