15 juli 2013

Loppat idag :)

Oj oj idag har jag återigen gjort ett kanonfynd…i mina ögon Ler en vägghylla/skåp…väldigt väldigt ful just nu men oj vilket potential den har!!!! Jag looovar Ler Ska fota den imorgon får ni se…men vad som ska göras på den?? Målas naturligtvis…viiiiiit, tapetsera inne i skåpen, byta ut knopparna, knacka glasrutorna och sätta in hönsnät Ler sen är jag nöjd!!! Lovar när jag har haft tid att fixa så kommer det bilder…
443-knoppar0763f6ff7f7b5115cebc002b8f20d970honsnat-14x14-mm50x500-cm07-forzinkat.image.491x491

Idag har iallafall den färdigmålade tv-bänken kommit på plats uppe i vardagsrummet och det blev kanon Ler sakta men säkert vit-ifierar jag även där Blinkar får ta det lugnt så inte mannen slår bakut…haha…men när den nya soffan kommer i aug blir det nog en ny matta dit med och så någon hylla och ram till fjärilstavlan…blir kanon!!!

Idag har jag iallafall fortsatt spraya jalusierna…2 färdiga och 4 på G…Om ni är sugna på att skaffa er egna Jalusier såg jag att Åhlens har dessa till försäljning…

Kan ju visa några andra Vill ha från Åhlens…dessa står på min önskelista Ler


Förlåt för att detta blev ett suuupertrist inlägg utan målar/fixar bilder…men jag har liksom inte hunnit med mig idag men imorgon kommer det jag looooovar!!! Men som plåster på såren så delar jag med mig av en annan favorit till mig…killen som jag delade ett klipp på tidigare Linus Svenning med en favoritsång till mig…Lyssna och njut kära vänner <3
Kram och Sov så sött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)